Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Λόγοι για να μισείς τις Απόκριες

Ντροπή μου, για αρχή, που έκανα κοντά ενάμιση μήνα να γράψω. Δεν θα δικαιολογηθώ, όλοι ξέρουμε ότι βαριόμουν. Αλλά οκ, κάλλιο αργά παρά ποτέ, να μαι πάλι, έτοιμος για λίγη χολή ακόμα. Και αυτή τη φορά θα επικεντρωθώ σε ένα γεγονός των ημερών που οργιάζει περισσότερο και από πούστη με αγγούρι στον κώλο στις μπάρες της Μυκόνου.

Αυτό το γεγονός δεν είναι άλλο από τις ΑΠΟΚΡΙΕΣ. Ναι, θα φάνε λίγο κράξιμο, αλλά ξεκαθαρίζω ότι εγώ τις λατρεύω τις απόκριες. Πραγματικά. Είναι η εποχή που μπορείς να βάλεις μια αποκριάτικη στολή και να "τσαλακώσεις" τον εαυτό σου, πίνοντας άπειρες μπύρες και ξερνόντας κάθε γωνία, χωρίς να σε πουν μπεκρή και καραγκιόζη. Τουλάχιστον όχι δικαιολογημένα όπως όλες τις άλλες μέρες του χρόνου. 


That's the spirit!

Αλλά περνάμε στην σκοτεινή πλευρά των Αποκριών που μισώ και θα κράξω στην συνέχεια. Στην πλευρά αυτή όπου καραδοκούν όλοι οι μαλάκες των Αποκριών, όλοι αυτοί που με κάνουν να ξερνώ όταν βλέπω τις μαλακίες τους. Να ξερνώ παραπάνω. Ας αρχίσουμε:

Sexy αποκριάτικες στολές
Ρε μαλάκες, οι απόκριες πρέπει να ναι αστείες. Ένα το κρατούμενο. Ο καθένας καλείται να βάλει την μαεστρία του και να κάνει τους άλλους να πουν "πωπω μαλάκα τι γαμάτη και αστεία στολή, πως το σκέφτηκες!". Επειδή είστε τσούλες πολλές και θέλετε να τραβάτε τα βλέμματα, βρήκατε ευκαιρία να κόψετε δέκα τόνους ύφασμα και να το πείτε "ΣΕΞΥ", αλλά και πάλι παραμένετε ΠΟΥΤΑΝΕΣ. Δεν είναι δυνατόν να τα κάνετε όλα έτσι γιατί έχετε καύλες και θέλετε μεν να το παίξετε στο πνεύμα των ημερών αλλά ΚΑΙ να τραβήξετε τα βλέμματα, από ψωλές και από κακιασμένες σκρόφες. Δεν έχει τίποτα σέξυ μια μπετατζού, ένα μέντιουμ ή μια κανίβαλος. 


Unsexycostumes
Το γαμήσατε.




Sexy αποκριάτικες στολές DELUXE
Προσέξατε το Deluxe στο τέλος του τίτλου. Ελπίζω να το πιάσατε. Δεν φτάνει μόνο ότι έχουν κάνει τις στολές όλες σε σέξυ έκδοση, τις φοράνε κ τα λάθος άτομα. Και όταν λέω άτομα, φυσικά εννοώ άτομα που πιάνουν για 2 ή και παραπάνω από μία θέσεις στο μετρό. Δεν γίνεται μωρή φακλάνα να σαι 2 τόνους παραπάνω από προχθές μετά την Τσικνοπέμπτη, και να θες να μου ντυθείς σέξυ νοσοκόμα. Οι στολές αυτές δεν έχουν ύφασμα στο μέρος της κοιλιάς και των ποδιών για να δούμε κοιλιές και πόδια και να καυλώσουμε. Όχι για να παίρνει αέρα το αερόστατο που χεις για κοιλιά και μεις να τυφλωνόμαστε. ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΣΕ ΜΕΤΑΞΩΤΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ, που λέει και η γιαγιά σου. Τέλος, για να βάλεις σέξυ στολή και να σε κράζω μόνο για αυτήν, πρέπει τα κιλά σου να είναι όσο η συνολική ηλικία 2 γκόμενων της Γερμανού.


Fat Mermaid Costume
ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ.


Θέλω και γω Σπάιντερ Άνθρωπο με κοιλιακούς
Προφανώς και έγραψα "Σπάιντερ Άνθρωπο" ως σπόντα στα γελοία ονόματα που δίνουν στις στολές τα μαγαζιά. Που είναι κατανοητό, για θέματα copyright και αποφυγή μηνύσεων, επομένως δεν είναι αυτό για το οποίο θα παραπονεθώ. Θα παραπονεθώ προς όλους τους μαλάκες τους μαγαζάτορες που οι μόνες στολές που βγάζουν είναι ή ηλίθιες και απαίσιες ή ελλιπείς. Δεν είμαι πλέον 10 χρονών για να πάρω στολή Spiderman με κοιλιακούς, πρέπει λοιπόν να την βγάλετε και σε μεγάλα μεγέθη. Δεν θα ζηλεύω εγώ 10χρονα για τις γαμάτες στολές τους. Βάλτε ΤΕΛΟΣ στον κοινωνικό αυτό ρατσισμό.


ΤΑ ΜΑΛΑΚΙΣΤΗΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΚΑΙ ΘΩΡΑΚΑ ΑΚΟΜΑ


"Ντύθηκα ο εαυτός μου"
Ξέρω, πολλοί απο σας δεν ασπάζεστε την τρέλα των αποκριών γιατί το παίζετε πολύ υπεράνω, γιατί είστε ξενέρωτοι και γιατί είστε και βαριεστημένες μαλακίες-δείγματα ανθρώπων. Αν είναι έτσι, τότε καθήστε στο σπίτι σας γαμήδια. Είναι ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ πάρτυ, όχι πάρτυ για τους μαλάκες σαν κ του λόγου σας. Οι κανόνες είναι απλοί, μεθάς, ξερνάς, την πέφτεις σε όλες, τις ξερνάς όλες, ΝΤΥΜΕΝΟΣ. Δεν θα μου ρχεσαι κλαρίνο και θα μου λες "Δεν ντύθηκα γιατί βαριέμαι", να μην ερχόσουν τότε παλιομαλάκα! Και πάνω απόλα, δεν θέλω να ακούσω ποτέ τις πιο ηλίθιες δικαιολογίες, αυτές που το παίζετε και χιουμοράκια, σε φάση "Ντύθηκα Νίκος (ο φίλος του που ούτε αυτός ντύθηκε) και ο Νίκος ντύθηκε εγώ (που ούτε γω ντύθηκα ως καθυστερημένος που είμαι)" ή ή "Ντύθηκα απλός τύπος". ΟΧΙ, ή ντύνεσαι ή παίξτο φάντασμα ή νίντζα, να απουσιάζεις δηλαδή από το πάρτυ. 


OYTE αυτό είναι αποδεκτό


Αυτά. Λίγα αλλά άντε γαμήσου. Δεν έχω κάτι άλλο που μου την δίνει από τις Απόκριες τις οποίες υπεραγαπάάάάω. Ντάξει, ίσως το hangover της επόμενης μέρας αλλά τα 'θελε ο κώλος μου. Στην συνέχεια ένα κοινωνικό μήνυμα: Ρε μαλάκες, βγείτε έξω να διασκεδάσετε, να πιείτε και να ξεράσετε, μην είστε φλώροι και ξενέρωτοι, μην ντρέπεστε να τσαλακωθείτε και να ντυθείτε ακόμα και γυναίκες, δεν θα σας πει κανείς τίποτα!

Οκ, ελπίζω να καταλάβατε. Εγώ πάω να ψάξω κάτι γαμάτο να ντυθώ και να πιω τόσο που να χρειαστεί μετά να πουλήσω το νεφρό μου για να πάρω ένα νέο συκώτι από κάποιον βιασμένο και ξεχασμένο σε μπανιέρα με παγάκια.


Και για να μην λέτε ότι δεν ντύνομαι. Ο τύπος είμαι προφανώς, λιγούρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου