Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Επιστήμονες κάντε τη δουλειά σας

Άλλη μια φορά άραζα και σκεφτόμουν διάφορες φιλοσοφικές πίπες, γιατί νυχτώνει πιο νωρίς, γιατί βαριέμαι τόσο συχνά, αν χέσω και δεν έχω χαρτί τι θα κάνω κλπ κλπ. Και τότε μου ρθε η ιδέα. Ένα άρθρο. Άρθρο στο οποίο θα κράζω τους επιστήμονες για διάφορες εφευρέσεις που θα πρεπε να χουν ήδη δημιουργήσει, αλλά αντιθέτως χαλούν λεφτά στην διάσωση των πάγων, λες και μας αρέσει ο χειμώνας ή κάτι τέτοιο.

Έκανα μια λίστα λοιπόν. Σε τι θα πρεπε να σπαταλήσουν οι επιστήμονες τα λεφτά που πληρώνουμε στο κράτος!

Εξυψωτής Pringles
Νομίζω είναι κατανοητό. Έχω γίνει 1,80+ γομάρι, με λίγα παραπανίσια κιλά. Λατρεύω τα Pringles. Αλλά τα γαμημένα κρύβονται σε έναν στενό σωλήνα που δεν χωράει όπως παλιά το χεράκι μου, με τις τρίχες να αγκυλώνονται! Άρα να η πρότασή μου: μέσα σε κάθε σωλήνα Pringles, κάτω από τα πατατάκια, θα υπάρχει ένας μηχανισμός που, όσο τρως πατατάκια, αυτός θα ανεβαίνει, ανεβάζοντας έτσι και τα πατατάκια πιο έξω! Ξέρω ξέρω, φέρτε μου το Νόμπελ.

Άριστα εκτελεσμένο σχέδιο στην Ζωγραφική.


Χάπι Hangover
Κάνει και λογοπαίγνιο που επεξηγεί άνετα αυτό που θέλουμε. Τι θέλουμε? Ποτά! Πότε τα θέλουμε? Τώρα! Τουλάχιστον μέχρι να γίνουμε σκατά και το επόμενο πρωί να σιχτιρίζουμε την ώρα και την στιγμή και να λέμε πως δεν θα ξαναπιούμε ποτέ. (Άσχετα που το "ποτέ" είναι 24 ώρες) Για αυτό το λόγο, του hangover, και για το καλό των ποτών, θέλω να βρείτε αγαπητοί επιστήμονες το χάπι που θα ηρεμεί στομάχια, θα στρώνει κεφάλια, θα καθαρίζει το στόμα από την αίσθηση τασάκι. Ακόμα και υπόθετο να ναι, εγώ θα το αγοράσω.

Κάθε φορά.


Αυτοκινούμενο ΤηλεΚοντρόλ
Ξέρετε για τι μιλάω. Μετά από μια κουραστική μέρα ξυσίματος γυρνάς σπίτι. Ετοιμάζεις τοστ/δημητριακά/σουβλάκι και κάνεις ένα τρομερό άλμα στον καναπέ για να αράξεις την πέτσα σου. Τότε όμως ξεκινάει το θρίλερ. Το τηλεκοντρόλ είναι στην άλλη άκρη! Σε άλλο καναπέ! Και σε πιο ακραίες καταστάσεις η τηλεόραση είναι ξεχασμένη στο Μπρούσκο! Δεν θέλω να σηκώνομαι, θέλω να ρχεται με κάποιο τρόπο τέλος πάντων σε μένα! Και η Δύναμη δεν πιάνει για να ρθει κοντά μου.


Γάμα το, θα δω το τελεμάρκετινγκ



GPS Κλειδιών κλπ
Όχι ότι είμαι αφελής μερικές φορές, αλλά πάντα θα χάσω κάτι και μετά θα το ψάχνω δέκα ώρες, ώσπου τελικά θα δω ότι είναι στην τσέπη μου. Είτε είναι κλειδιά, είτε το κινητό, είτε το 10τομο βιβλίο μου. Πρέπει να μπει ένα τέλος σε αυτά. Εϊναι απλό: Μικροπομποί! Άπειροι μικροπομποί σε αυτά τα μικρά αντικείμενα, που θα μπορείς να ενεργοποιήσεις με μια κλήση με κάποιο gadget ή το τηλέφωνο και να δεις την τοποθεσία τους! Τέλος στα ατελείωτα ψαξίματα και στην απελπισία, επειδή έχεις το κινητό στο αθόρυβο!

Φτιάξτε το γαμώτο σας


Καθρέφτη καθρεφτάκη
Τώρα που το σκέφτομαι η ιδέα μου αυτή είναι ίδια με αυτή του παραμυθιού. Ένας καθρέφτης που λέει την κοινή αλήθεια για την ομορφιά. Η διαφορά είναι ότι, αυτός ο καθρέφτης που έχω εγώ πλάσει στο υπέροχο μυαλό μου, είναι ένας ο οποίος θα ναι έτοιμος να κατακρίνει με τον χειρότερο δυνατό τρόπο τα ηλίθια ντυσίματα. Βάζοντας έτσι τέλος σε κάθε κιτσαριό που κυκλοφορεί εκεί έξω και μας γαμάει την όραση ΚΑΙ κατεπέκταση στην δουλειά του αδελφάτου του Μουτσινά και των βλαμμένων ξανθών που ακούμε να ξεκατινιάζουν άκυρους. Τράβα φάε μια πούτσα κ σκάσε Νικολάκο.


Paint Skills Lvl Kalk




Πρωινή Έξυπνη τουαλέτα
Γυναίκες, στην άκρη. Αυτό είναι αντρικό ζήτημα. Και έχει να κάνει με ένα τεράστιο θέμα. Αυτό των πρωινών κατουρόκαυλων. Θα γελάσετε. Αλλά δεν είναι τόσο απλό και αστείο! Εδώ μιλάμε για κάτι πρωινά που πας να κατουρήσεις και κάνεις ζογκλερικά για να μην βρέξεις το καπάκι και βραχείς όταν πας να κάτσεις πιο μετά. Που σε ακόμα χειρότερη περίπτωση θα κάνει το πουλί σου ποτιστήρι, του κάδου, του πιγκάλ, του πατώματος. Για αυτό, η λύση ίσως είναι μια έξυπνη τουαλέτα. Ναι, μου αρέσει η ιδέα. Με κάτι σαν ψηφιακό μάτι που αναγνωρίζει την κλήση του πουλιού και λαμβάνει ανάλογη θέση ώστε να πέσει το κάτουρο εκεί που πρέπει. Πόσο υπέροχο?


Πρωινή γυμναστικούλα


Μεντοποίηση Κλανιών
Από το γνωστό ρητό "κλάνει μέντες". Αν και είναι μεταφορικό και με την έννοια του φόβου, κρύβει τον μεγάλο και ατέρμονο πόθο του ανθρώπου για πιο ευώδη αέρια. Πόσες φορές έχεις βρεθεί με γκόμενα και δεν θες να χαλαρώσεις για να μην σου φύγει κανένα πριτς και σκοτώσεις την γκόμενα? Πόσες φορές έχεις κλάσει στην μπανιέρα και η μυρωδιά σε όλο της το μεγαλείο σε κάνει να ακούγεσαι λες και παίρνεις πίπα? Πολλές, σταντέ. Ε, να λοιπόν τι θέλουμε, ένα βρακί με βασική του λειτουργία την ωραιοποίηση των κλανιών. Γουστάρει φράουλα το γκομενάκι? Αλλάζεις το βρακί σε μυρωδιά φράουλα! Και λοιπά, και λοιπά! Για ελεύθερες κλανιές, βάλτε βρακί ξεμυρωδέξ. Να, σας βρήκα και μότο. Θα το βάλουμε στο ποσοστό.


Κοίτα χαρά <3


Φυσικά και δεν είναι οι μόνες ιδέες που θα έκαναν την ζωή μας πιο άνετη. Οι πιθανότητες είναι ΑΠΕΙΡΕΣ! Βγες στον δρόμο Έλληνα. Είσαι που είσαι έξω κάθε μέρα, ζήτα και κάτι πιο εφικτό από την μη απόλυση του τάδε κ του τάδε! Και συ επιστήμονα, σταμάτα να ξύνεσαι. Χέστηκα για την εξάλειψη του AIDS, θέλω να φύγει το κεφάλι ΤΩΡΑ.

Μην ξεχάσετε να σχολιάσετε και καμιά ιδέα. Έτσι για να μου δώσετε ιδέες για part 2. Ω ναι, θα υπάρξει και part 2.

Αυτά.


Ευχαριστώ για την αναγνώριση των ιδεών μου ως γαμάτες

3 σχόλια:

  1. Εγώ θα ηθελα ενα γκατζετ που θα το ξεδιλωνεις απο την τσεπη σου σαν μυξομαντηλο και ως δια μαγειας στερεωνοντας το ακριβως απεναντι σου σαν πανο του ΣΥΡΙΖΑ να μπορεις να κανεις μονος σου μαγνητικες τομογραφιες, ακτινογραφιες, υπερηχογραφηματα, εγκεφαλογραφηματα, διαβασμα της ιριδας, του καφε, εξετάσεις ουρων, αιματος, αιματοκριτη, τριγλυκεριδιων , ορμονων , χωλεριθρινης και οποια αλλη εξεταση γουσταρω γιατι δεν εχω λεφτα ουτε για ετησιο ουτε για 10ετησιο τσεκ απ και εχω αναγκη να νιωσω πολυ φιτ. Επισης θελω αυτο το γκατζετ εκτος απο αυτοματη γαμημενη γνωματευση για την κατασταση μου να μπορει να παραγγειλει μονο του πιτογυρα και μπυρες με φωνητικη κληση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικά, αν αυτό δημιουργηθεί, και έχει κ τα τελευταία features, τότε απλά θα χουμε παγκόσμια ειρήνη. ευχαριστούμε ανώνυμε φίλε για αυτό σου το καλό <3

      Διαγραφή