Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Τα του FaceBook


 Ώρα για Λίγη χολή:


7+1 πράγματα/άτομα/κλπα που αρκούν για να μου χαλάσουν τη μέρα στο FaceBook


Η αλήθεια είναι ότι το νούμερο 7+1 το έγραψα εντελώς τυχαία, κάτι σαν προσπάθεια να πιέσω τον εαυτό μου να γράψει αρκετά, να βάλω το μυαλό μου να θυμηθεί όλες τις φορές που ήθελα να μπω μέσα στην οθόνη και να μεταφερθώ μπροστά στον τύπο/τύπισσα που γράφει ή κάνει κάτι ηλίθιο στο Κοινωνικό αυτό Δίκτυο.


Ας ξεκινήσουμε




1. ΔΕΝ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ

Θα μου πεις "Έλα τώρα, μην μου πεις ότι κ συ ποτέ δεν έχει τύχει να κάνεις ένα check-in κάπου" και γω δεν θα διαφωνήσω! Ίσα ίσα έχω κάνει μπόλικα. Απευθύνομαι σε μια συγκεκριμένη τάση check-in που κάνουν συνήθως χαζογκόμενες, αυτή που θέλουν να μας δείξουν πότε είναι στο κρεβάτι, πότε είναι στο κομμωτήριο, πότε είναι με την κολλητή τους, με το ΜΩΑΚΙ τους. Και όχι μόνο αυτό, δίνουν και ηλίθιες ονομασίες στις τοποθεσίες! Σήμερα κιόλας διάβασα περιοχή 'ΟΠΟΥ ΝΑ ΝΑΙ'. ΤΙ ΟΠΟΥ ΝΑ ΝΑΙ ΜΩΡΗ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ?

Εκεί που θέλω να καταλήξω: ΔΕΝ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ αν πέφτεις για ύπνο, αν τρως κρέπες, αν κάνεις sleep-over δοκιμάζοντας την λεσβιακή σου φύση.


ΕΧΕΙ ΚΑΙ 27 LIKES ΓΑΜΩ ΤΗ ΠΟΥΤΑΝΑ ΤΗΣ!!!!





2. ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΠΑΝΙΟ: 136423 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Και όχι μόνο στο μπάνιο. Παντού. Αυτή η μανία να βγάλεις φωτογραφία όπου και να πας για να δειχθείς, να δείξεις πως περνάς, να δείξεις πως τα πίνεις. Και γω έχω βγει, έχω πιει, έχω αποθανατίσει τις στιγμές μου με αρκετές φωτογραφίες. Αλλά ρε μαλάκα, όταν τις ανέβασα χαράμισα μισό λεπτό απ'τη ζωή μου για να ξεχωρίσω 2-3 που θα βάλω, δεν τις έβαλα ΟΛΕΣ, κανονικές ΚΑΙ θολές ΚΑΙ κουνημένες ΚΑΙ επαναλαμβανόμενες! Πατάω, βλέπω τη μία, προχωράω, η ίδια, πατάω πάλι 2-3 φορές γιατί νόμιζα κόλλησε αλλά ήταν δεύτερη παρόμοια, γαμιέται το σύμπαν. ΤΕΛΕΙΑ.



Ντάξει, έβγαλες μια φορά, δεν βγήκε καλή, ξανάβγαλες, βγήκε κουνημένη, ξανάβγαλες και βγήκε ωραία. Ε ΜΗΝ ΤΙΣ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΤΙΣ ΓΑΜΗΜΕΝΕΣ! Ανέβασε την καλύτερη!!!





3. ΕΙΣΑΙ 12 ΧΡΟΝΩΝ. ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙΣ.

Μαλάκα πως έχουν ξεφύγει τα μικρά? Πραγματικά άπειρα πολύ! Και αυτό φαίνεται πεντακάθαρα πλέον στο Fb: 

Μικρά τσοντάκια ανεβάζουν φωτό με μπέιμπι-ντολ ή όπως σκατά λέγεται, με κολάν κ διάφορα άλλα πρόστυχα, ξυπνώντας και το παραμικρό παιδεραστικό ένστικτο του καθενός. 


Γράφουν ποιητικές πίπες, αφιερωμένες στο άγνωστο, ρομαντικά τραγουδάκια, κλαίγονται για τον χαμένο έρωτά τους. ΕΙΣΑΙ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ, ΠΟΙΟΝ ΕΡΩΤΑ?

Λεπτομέρειες για το προφίλ τους έχεις δει? Το άλλο δουλεύει στη DUREX, το άλλο δουλεύει στο 'Είμαι μάγκας'. 

Αυτοί κύριοι είναι το μέλλον μας.


Παρθένα, κάνει μπαμ. (Πόστιντ μπάι Το Ξύδι)




4. Στο FB επαναστάτης, έξω Μυγόφτυμα

Καθημερινά το χεις βιώσει. Βλέπεις τον παλιό σου συμμαθητή -αυτόν τον συμμαθητή που χατε για να περνάτε την ώρα σας με τους φίλους σας δέρνοντάς τον- να ναι ξαφνικά ο συντάκτης επαναστατικών μανιφέστο σε στάτους!

Ρε μπινέ, δεν ξέρουμε πως είσαι? Τι πας και μας το παίζεις ισχυρογνώμων και μη μου άπ'του στο Facebook? Όσο δέρμα κι αν πετάξεις, φλώρος θα σαι δεν θα αλλάξεις!!! (και μια Παντελιδοαναφορά)
Παράδειγμα: Συμμαθητής δικός μου, της φάπας και φανατικός Ολυμπιακός, με το που μπήκε στη σχολή άρχισε να ναι επιθετικός στα ποστ του και φανατικός Παναθηναϊκός, αλλά όταν τον είδα στο δρόμο κρυβόταν πίσω από μια κολόνα. ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΤΕ.




5. Πατσαβουροφονιάδες

Ντάξει, καταλαβαίνουμε, μερικοί δεν έχουν τόσο την κοινωνικοποίηση και εξεύρεση γκόμενας. Οι λόγοι είναι είτε η αντικοινωνική στάση τους είτε γιατί είναι....μη-όμορφοι  και κομπλεξικοί. Αυτοί οι καημένοι υποάνθρωποι καταφεύγουν στο Facebook, όπου κρυμμένοι πίσω από τα προφίλ τους την πέφτουν σε ότι κινείται κ έχει τρύπα! 

Δεν λέω, γουστάρεις να γλείψεις μπαζόλι? Κάντο. ΑΛΛΑ, μην δίνεις θάρρος στην καθεμία -άσχημη-ωραία- τάζωντάς της λαγούς με πετραχήλια, δίνοντάς της άπειρα κοπλιμέντα! Έτσι τι κάνεις? Τους δίνεις θάρρος και το παίζουν θεογκόμενες σε όλο το FB!




Να ναι καλά το Ξύδι που δίνει παραδείγματα




6. ΕΙΣΑΙ ΣΕΛΙΔΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΜΕΙΝΕ ΕΤΣΙ

Πας στο κλαμπάκι, αράζεις σαν τη σαρδέλα, πίνεις τη μπομπίτσα σου και σκάει ένας τύπος με μια τεράστια φωτογραφική αξίας χιλιάδων ευρώ και σου λέει να σε βγάλει φωτογραφία και την ανεβάζει στο Facebook, όπου πας εσύ, σε ψάχνεις και σε επισημαίνεις για να δουν όλοι ότι βγαίνεις και δεν σαπίζεις σπίτι. Ως εδώ καλά, υπάρχουν πλέον 10 σελίδες, κάτι βασικές κ κάτι τοπικές ανά χωριό, που ανεβάζουν εκατοντάδες φωτογραφίες από μαγαζιά, κλάμπ,μπουζούκια, μέχρι και κουτούκια. (Ναι όντως έχω δει κ σε τέτοια). 

Είναι ανάγκη όμως μετά από αυτά να ΓΕΜΙΖΟΥΝ τις αρχικές μας με άκυρα ποστ με επιστημονικές μελέτες 20ετίας, με """αστείες""" εικόνες, με νέα από celebrities? ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ. Αυτά που ανεβάζετε παίζει να ναι ό,τι πιο παλιό βρείτε κάπου σε κάποια γωνιά του Ίντερνετ, δεν μας δείχνετε κ κάτι νέο!





7. Papaw ce

Μια θλιβερή ιστορία. Εκατοντάδες παιδιά έχουν πλέον καρκίνο στα δάχτυλα από τα ιερογλυφικά που χρησιμοποιούν, κάτι σαν κράμα greeklish και engreek με χρήση ακόμα κ αριθμών. Και έπειτα υπάρχουμε κ μεις που τα διαβάζουμε και παθαίνουμε καρκίνο στα μάτια! Δεν είναι δουλειά αυτή, πραγματικά. Δεν καταλαβαίνω τι κερδίζουν, όσο πιο περίπλοκα τόσο πιο διάσημα γίνονται? Τόσα περισσότερα likes? Τόσα περισσότερα share? Followers? WHAT?




Τουλάχιστον παρατηρώ ότι το έχουν γυρίσει λίγο προς τα ελληνικά, καλό δείγμα. Πρέπει να φταίει ο Κανάκης που χε ζητήσει να γράφουμε ελληνικά και όχι Greeklish (Σκάσε καράφλα κοινωνικέ μήνυμα). Βέβαια ανορθόγραφα αλλά από κάπου πρέπει να γίνει η αρχή πια!




+1. Δεν ξέρω τι να γράψω στο +1

Τελικά όσο έγραφα αυτό το κείμενο μου 'ρχονταν στο μυαλό άλλοι τόσοι λόγοι να νευριάσω με κάτι στο Facebook. Τι θες να σου πω? 
  • Για αυτούς που προσπαθούν να τρολλάρουν και γράφουν παντού πόσο τρολλ είναι και πόσο γαμάτα τρόλλαραν ενώ είναι ηλίθιοι? 
  • Για τα ερωτευμένα ζευγαράκια που γεμίζουν την οθόνη μου με μέλια και σάλια?
  • Ή μήπως για τα ντούκια που σκάνε παντού σε σχόλια σε κάθε μουνάρα και γράφουν 'Πότε θα σε δούμε κούκλα?' 
  • ΗΗΗΗ για τις μουνάρες που βάζουν φωτογραφίες με τα ξώβυζα κ μας πρήζουν τα αρχίδια ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ από την συσσώρευση? (Only guys can feel me)


Θα μου πεις τελικά, γιατί έχεις Facebook ρε Daedalos αφού εξοργίζεσαι τόσο πολύ και με τόσα πολλά? Για να περνάω τον χρόνο μου θα σου πω. Για να βλέπω τα παραπάνω και να νιώθω καλύτερα με τον εαυτό μου! Και γιατί άντε γαμήσου που θα μου πεις τι θα κάνω.

Daedalos OUT (Ελπίζω να το συνηθίσω και να ακούγεται καλύτερα)

2 σχόλια:

  1. Στο 5 αν το έχεις προσέξει είναι πάνω στη λεκάνη!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και το χω προσέξει! Αυτό κατατάσσεται και στο νο2 άνετα. Αλλά νομίζω κερδίζει η κοιλιά της μια θέση στο νο5!

      Διαγραφή