Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Το Burger αυτού του τόπου

Αν και γεννηθείς το 1991 δεν μπορώ να πω ότι θυμάμαι άπειρα πολλά από τα '90s, λογικό θα μου πεις, όταν είσαι κατά τη διάρκειά τους ούτε 10 χρονών. Θυμάμαι όμως αρκετά βασικά πράγματα. Ένα από αυτά που μου 'ρθε όπως περνούσα από την Ομόνοια το πρωί είναι η παρουσία ενός burger-άδικου "Wendy's" που υπήρχε εκεί δίπλα και έχει πλέον εξαφανιστεί από προσώπου γης. Θυμάμαι πάντως ακόμα την γιαγιά μου να τα κατηγοριοποιεί όλα ως "Μαντόνατς".

Ένα Update με καλό και φιλομπεργκερικό σκοπό:
ΔΙΑΔΩΣΤΕ

Δεν σταμάτησα λοιπόν όλη τη μέρα να σκέφτομαι τα burgers, καθώς είμαι και κάπως κοιλιόδουλος. Να σκέφτομαι πόσα fast-food-άδικα μας έχουν μείνει και τι πορεία ακολουθούν. Ας αριθμήσουμε λοιπόν όσα μου 'ρχονται στο μυαλό:




Wendy's 

Το πρώτο που ανέφερα θα ναι και το πρώτο της λίστας. Όπως είπα δεν πολυθυμάμαι πράγματα, πέρα από μια κοκκινομάλλα τρελοκοτσιδού. Αν ήταν καλό? Δεν έχω ιδέα!

Κάπως έτσι δεν ήταν το κοριτσάκι? Τι εννοείς δεν είναι άντρας?


KFC 

Η αγάπη για το κοτόπουλο σε ένα μπέργκερ από λιωμένο κρέας πτηνού χωρίς ράμφος και πούπουλα για το οποίο μάχονται χιλιάδες στρατιές ακτιβιστών, μέχρι που θα ρθει η ώρα διαλείμματος τους και θα απολαύσουν και οι ίδιοι αυτό το πράγμα. Εγώ προσωπικά το λατρεύω, η γεύση του για κάποιο λόγο τρελαίνει το στόμα μου. Είτε είναι burger είτε κουβάς. Είδα επίσης σήμερα το άλλο αστείο: Διαφήμιση κουβά Kfc με πατάτες και δίπλα μια επιγραφή που με έκανε και δάκρυσα απ'τα γέλια: "ΓΙΑ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ". Οκ ρε, πέθανα! Μήπως να φάω και ένα μόνο σουβλάκι?

Πωπωπω υπέροχο κοτοπουλάκι
Credits εδώ


McDonald's 

Από τα πλέον πιο γνωστά burger-άδικα στον κόσμο. Με swaggers πίσω από τα ταμία έτοιμοι να σε εξυπηρετήσουν και πάμφθηνα burgers, η Μέκκα των υπέρβαρων Αμερικανών. Αυτό το cheeseburger με το 1 ευρώ πόσο γαμάτο? Με 5 ευρώ έχω χορτάσει αρκετά! Ασχολίαστη η περίοδος που το χαν αυξήσει στα 1,5 ευρώ και η πούτσα που έφαγαν μέχρι που το διόρθωσαν. Υπάρχουν και άλλα γαμάτα όπως το BigMac αλλά είναι λίγο ακριβούτσικα για μας που χορταίνουμε με 3 τέτοια.

"Αφού δεν θα το φας, ΦΕΡΤΟ"


Goody's 

Ξεκίνησε ως απομίμηση των McDonald's και κατέληξε ένα από τα πιο καθιερωμένα fast-food-άδικα στην Ελλάδα. Ωραία ποιότητα burger, καλούτσικες τιμές. Το μόνο παράπονο που υπάρχει είναι η προσπάθεια που κάνουν να αναπτύξουν και άλλους τομείς. Δεν χρειάζεται να χετε και σουβλάκι, ούτε μακαρόνια ρε παιδιά. Αφήστε τα αυτά για τους καλύτερους! Επιπλέον εγώ θέλω 20 ευρώ για να χορτάσω εκεί μέσα κάθε φορά.

ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΜΕ ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΙ? ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ GOODY'S


Simply/Burgering House/κλπ

Νέα μόδα. Burger-άδικα με τεράστια burgers και εκπληκτικές γεύσεις. Πραγματικά εκπληκτικές. Ή τέλος πάντων έτσι θυμάμαι πριν 4 χρόνια που παρήγγειλα πριν τις κρίσεις, τότε που είχα ΛΕΦΤΑ αρκετά για να φάω από κει τα 8-ευρα burgers.

Κοίτα ρε πούστη, πόσο λαχταριστό? 9 ΕΥΡΩ? Δεν νομίζω Τάκη



Ποικιλία σίγουρα υπάρχει. Αλλά ένα μόνο θα ναι αυτό που θα αποζητάω πάντα εδώ στην Ελλάδα, στον τομέα του burger. BURGER KING. Αυτό το εκπληκτικό fast-food-άδικο που χα την τιμή να δοκιμάσω σε μια από τις βορειοανατολικές χώρες της Ευρώπης. Πραγματικά ρε μαλάκες, φέρτε εδώ επιτέλους! Μην μας γαμάτε!



A και κάτι τελευταίο: 

ΤΟ JACK DANIEL'S BURGER ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΜΕΝΟ

Ναι, το είπα.



Nomnomnom

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου